søndag 31. januar 2016

GAAA teppet mitt


Etter 2 1/2 år er endeleg GAAA teppet mitt ferdig.  The Great American Aran Afghan.  Har vore med i ei samstrikkgruppe på Fb, der me skulle strikka 1 lapp pr 14 dagar.  Det var det faktisk ingen som greidde å gjennomføra, men ferdig vart eg no omsider.  Dei to siste lappane brukte eg eit halvt år på!

 
Lappane er designa av ulike amerikanske kvinner, som var med i ein konkurranse, og dette er vinnarlappane som er sett saman til eit teppe.  Har hekla lappane saman med kjedemasker, tok si tid det også, for lappane hadde ikkje like mange masker.




Tilslutt ein maaange meter lang flettekant rundt heile teppet.  

Veldig god kjensle å endeleg vera ferdig! 


4 kommentarer:

Birtes tur- og idéblogg sa...

Aldeles fantastisk nydelig! Jeg tar av meg hatten.. For et arbeid! Du har all grunn til å være stolt og jeg håper det får hedersplassen i stuen!! God søndag. Klem fra Birte

Birgitte sa...

Duogdu! Noe så fint!! Dette teppet var helt fantastisk å se på, ser nye detaljer hele tiden!

tronderlivetmitt sa...

Gratulerer med ferdig prosjekt. Jeg har selv strikket det, og vet at dette er en stor utfordring i både engelsk (fordi mønsteret var på engelsk) og med strikkepinnene. Jeg tror nok jeg rakk opp minst halve teppet tilsammen. Teppet ditt ble veldig fint, du er både flink og nøyaktig, og jeg håper du finner en fin plass hvor det kan ligge på "utstilling". Klem fra Inger Johanne

Trines hobby sa...

Du verden for et arbeid! Dette er det finaste strikketeppet jeg har sett, helt fantastisk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...