søndag 14. februar 2016

Snippespekulasjer


Enkelte ting tar lang tid; denne gongen har eg brukt 3 år på å sy ferdig dette teppet. 


Var med i ein BOM - Snippespekulasjer - frå Lappemakeriet.  Pakkane kom - fortare enn eg rakk å pakka dei ut!  


Alle blokkene er handsydd rundt papir, så det var lett å ha arbeidet med seg rundt omkring. 

Gitteret er sydd på med maskin.  Handquilta er det nok ikkje, men her har eg som vanleg fått Meretes
 Ouilteloft til å quilta teppet for meg.  


No er iallefall dette teppet i boks, men har endå to større ufo-ar liggjande.  Var nok inne i ein slags steam med BOM-ar ein periode, lett å la seg frista ......

Berre å stå på vidare, så vert nok dei også ferdige tilslutt vil eg tru. 



2 kommentarer:

tronderlivetmitt sa...

Så flott det ble, og nydelig fargekombinasjoner.. Hvem har vel ikke latt seg friste av alle disse BOM'ene.. Herlighet, jeg har vel skuffer og skap fyllt opp, jeg også. Men teppet ditt ble fint og nå kan du starte på ferdigstiiling av neste prosjekt.. Gleder meg til å se.

Birtes tur- og idéblogg sa...

Så flink du er og så fint det ble. Jeg kan ikke dette og er rett og slett misunnelig. Håper du finner en plass " å vise frem" mesterverket. Lykke til med det neste. Riktig god uke og en klem fra Birte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...