lørdag 1. oktober 2016

Varme pledd til vinteren

   
Hausten er her alt og vinteren står for døra. Då er det fint å vera på hytta, fyra i omnen og tulla seg inn i eit godt pledd med ei god bok og ein kopp kaffi eller te og kanskje noko godt i glaset i tillegg.

 2 pledd i Eskimogarn har vorte strikka.  Måtte gå til innkjøp av ny pinne 20, så tjukk pinne har eg aldri strikka med før.

 
La opp 55 masker og strikka perlestrikk:  rett og vrang, neste omg rett over vrang og vrang over rett. Dobbelgarn og 24 garnnøster.  Kjekt arbeid, strikkar gjerne fleire etterkvart.



6 kommentarer:

tronderlivetmitt sa...

Pleddene ser kjempefine ut, men hjelpe meg.. å strikke med pinne nr 20.. Får du ikke vondt i skuldrene av det? Jeg foretrekker pinner nr 3. Nyt høsten, Inger, og kos deg under varmt pledd. Klem fra Inger Johanne

Birtesturogideblogg sa...

Så kjekt med innlegg fra deg igjen. Har savnet! Enig med kommentaren over - kjempefine på tykke pinner. Eg e imponert. Klem fra Birte

Birgitte sa...

Pinne 20 har jeg aldri strikket med, men du fikk en tydelig effekt med perlestrikkingen :) Det er deilig å pakke seg inn i pledd og nyte litt innetid nå når det er blitt kaldt ute.

Ruths datter sa...

Flotte pledd. Varmer nok godt til vinteren. Pinner nr 20 er tungt å strikke med. Flink du.
Klemz

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege tepper! Dei ser skikkeleg varme og gode ut og perfekt for ei hytte. Pinne 20. Wow! Du er tøff. Eg har strikka med pinne 15 for mange år sidan, men eg føler at alt over 3,5 er som å strikke med staur :)

المثالية للتنظيف sa...


شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

خدمات التنظيف بالاحساء
ارقام المثالية للتنظيف بالاحساء
شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...