tirsdag 1. mars 2011

Dovrevotten



Høyrde desse vottane omtala inne på Hobbyboden, og med mi interesse for historie, fekk eg lyst å strikka desse vottane. Oppskrifta fann eg i Norsk Husflid nr 7 - 2007. Dovre Husflidlag hadde ein konkurranse om ein Dovrevott i 2000, og då vann denne votten med Pilgrimsmerket. Bruken av merket måtte godkjennast av Riksantikvaren, og med godkjenninga fulgte ein klausul som sa at Pilgrimsmerket ikkje måtte brukast på andre tekstilar.
Eg har strikka vottane i originalgarnet Rauma 3-tråds strikkegarn på p 3 og brukt originalfargane
kvit, brun og raud.

3 kommentarer:

byLivA sa...

Fantastisk flotte votter!!!

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege vottar!

Eva Karin sa...

Hei.
Jeg har prøvd å få tak i mønsteret til Dovrevotten, men uten hell. Har lagt inn bestilling hos Dovre Husflidslag flere ganger, men har ikke mottatt noe enda.
Har du mulighet til å sende en kopi til meg?
Hilsen Eva Karin Slupphaug, Ugleveien 31A, 7509 Stjørdal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...