søndag 14. oktober 2012

Dorthe Skappel genser


Då har eg gjort det ikkje trudde eg skulle koma til å gjera; strikka Dorthe Skappel gensaren.  For nokre veker sidan ringte eldstejenta heim og sa at ho ville ha ein Dorthe gensar og om eg kunne strikka ein til ho.  Og då var eg sjølvsagt ikkje vanskeleg å be.  Gjekk til vår lokale garnbutikk på Manger;
Jannickes Hjemmekos, og ho var som mange andre garnbutikkar utseld for akkurat det garnet eg skulle ha.  Då eg fekk garnet i hus, gjekk det raskt å strikka gensaren, og før helga vart gensaren montert ferdig.  Eigaren vart godt fornøgd og gensaren passa heilt flott.  Har strikka med ein tråd Royal Alpakka frå Dalegarn og ein tråd Air frå Du Store Alpakka.  Skulle ha ein gensar i XS, så var usikker på masketalet, men eg gjekk ned ein pinnestørrelse til p nr 6 og la opp 76 masker.

3 kommentarer:

gyldenkron sa...

Så deilig den så ut. Sitter med min på meg nå.

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Inger
Genseren ble kjempefin - jeg tenker det var verdt å vente på garnet når resultatet blir så bra :) Håper datteren også er fornøyd. Nå kommer vel snart den andre datteren og vil ha en Dorthegenser, hun også. Ønsker deg en kreativ og god helg!

Anonym sa...

Ser det er lenge siden, men husker du hvilke farger det er?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...