mandag 4. januar 2016

Veten i Åsane

Tida flyg, nesten eit år sidan forrige blogginnlegg.  Har ikkje tenkt å leggja ned bloggen, nyttårsfortsett plar eg ikkje ha, men må prøva å få til litt hyppigare innlegg i det nye året!


I går prøvde me ut eit nytt turområde i eit strålande, men kaldt vestlandsver.  Me køyrde ein times tid sørover i retning Bergen.  Over Nordhordlandsbrua tok me av bort mot Hordvik og derette køyrde me oppover mot Falkanger der me parkerte.  Etter eit lite stykke til fots kom me forbi Sætregården og inn på den Trondhjemske postvei.



Me gjekk forbi ei flott steinløe før me tok av på sti opp mot Veten.  Stien opp var bratt og isete, men utsikta var flott.  På toppen var det ei eineståande utsikt i alle himmelretningar.

Veten ligg 486 moh og er høgaste toppen i Åsane.  Som namnet fortel, var dette ein del av det gamle vetesystemet.  Når det var mistanke om at fiendar var på veg, vart det tent bål på toppen og varsla til neste vete (varde) og folk ikring.  





2 kommentarer:

Birtes tur- og ideblogg sa...

Så kjekt å se! Både at du er startet opp igjen og ikke mist turen du beskriver. DEN skal jeg gå; takket være din gode beskrivelse. Du er nå på blogglisten min og jeg gleder meg til å følge deg videre. Riktig godt nytt år! Klem fra Birte

tronderlivetmitt sa...

Heisann, Inger. Godt nyttår.. Kanskje du kommer deg helt opp til meg hvis du går langt nok på den "Trondhjemske Postvei"..
Flott utsikt og nydelig vær.. Akkurat nå er det så kaldt her at jeg synes det var best å sitte inne i sofakroken, men i år skal jeg gå mye hadde jeg tenkt. Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...