søndag 25. mars 2012

Mobilvottar


I natt har vi stilt klokka mot sommaren og i går hadde vi ein fantastisk vårdag her i Nordhordland, så eg får skunda meg å leggja ut bilete av mobilvottane eg har strikka blant anna av restar etter selbuvottane eg har strikka i vinter.  Eg strikka ein mobilvott til meg sjølv tidlegare, og synes den har vore veldig grei å bruke utanpå mobilen når eg har gått tur i regn og kulde.  Får håpe vi ikkje treng å bruke desse så mykje før til hausten att!  Fine å ha til smågåver.  Mønsteret har eg funne hjå Steinkjerringa

5 kommentarer:

Janne sa...

Kjempefine mobilvotter du har strikki, og så masse fine farger :)

Hanne sa...

Kjempe fine mobilvotter. Takk for at du linker til oppskriften :)

Meta sa...

Kjempefine! Flott du deler linken,for disse bare MÅ jeg lage.:))

Klem fra Meta

Lunamon sa...

Å disse var kjempefine. Takk for at du viser fram og legger ut link, skal spare på den ja. Ha ei strålandes uke.

Ann Jorunn sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. På den måten fant jeg frem til din blogg, og her var det masse fint å se på. Legger meg til som følger, jeg!
Morsomt med mobilvott:) Jeg har sydd mange mobiletuier,men det var jo en idè å strikke mobiletuier:))

Fortsatt god påske!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...