søndag 27. februar 2011

Tine Solheim lue og vottar





Er veldig glad i Tine Solheim sine kreasjonar og har no strikka Sonja lua og vottar. Mønsteret er med perler, men eg synes nesten det vart for "fint" til mitt daglege bruk. Dessutan vil eg tru at eg sparte meg for ein del arbeid også, utan at det var hovudgrunnen til at eg kutta dei ut. Synes eigentleg det er veldig fint med perler i dette mønsteret. Var innom ein bokhandel i går og såg i den nye boka til Tine Solheim, og der såg eg mønsteret var kome med. Kjøpte mønster hjå Husfliden i Bergen for ei tid sidan. Boka er sett på ynskjeliste.
Det gjekk raskt å strikka dette settet. Lua vart litt vid nede men no har eg kjøpt eit strikk til å ha inni. Om dette ikkje fungerer, får eg sy kanten litt strammare.

2 kommentarer:

Elisa sa...

Nydelig lue og votter, fine uten perler å synes jeg :)

STEINKJERRINGA sa...

Kjempeflott lue og votter. Artig med sånne sett! Den boka vil jeg også ha!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...