torsdag 17. juli 2008

"La Rose"





Har starta å sy denne løparen som det stod mønster på i Quiltemagasinet nr 2/08. Gjett kven som har laga mønster? AnnAKa sjølvsagt. Har sydd mange ting som ho har designa - og fleire vert det om du følgjer med i bloggen min framover. I denne løparen skal det brukast paintstiks - oljestiftar. Det har eg aldri før brukt, men teknikken er enkel. Først vaska, tørka og strauk eg stoffet eg skulle bruka paintstiks på. Så teikna eg teksten over på frysepapir (dette måtte eg kjøpa på ein matvarebutikk/kjøttdisken), og klipte ut bokstavane med ei lita, tynn saks. Så strauk eg frysepapiret fast oppå stoffbiten. Deretter fjerna eg den ytre hinna på krittet med ein liten kniv og gnei krittet mot eit tørkepapir slik at lause partiklar vart fjerna. På eit papir laga eg ein flekk med maling og gnei ein pensel inn i malinga. Tilslutt mala eg over bokstavane i sjoblongen og reiv papiret forsiktig av. No skal malinga tørka i 3-5 dagar før eg kan skylla og tørka stoffet og sy vidare på arbeidet.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...