søndag 12. april 2009

Nåleputer


Har sett desse fine nåleputene på fleire bloggar i det siste. I går kveld henta eg fram bomullsrestegarnet mitt og hekla to nåleputer. Synes eg har vore flink og prøvd å bruka opp bomullsgarnet til kjøkkenklutar i løpet av vinteren, men dette straffa seg no. Utvalet av fargar var minimalt, for det meste berre kvitt og mørke fargar. Ein annan ting eg oppdaga var at eg har altfor lite knappelager, har sjølvsagt ein del knappar, men minimalt med pynteknappar. Det må det gjerast noko med! Eine nåleputa har ikkje fått knappen festa endå, får venta til eg kjem meg avgarde på knappekjøp over påskehelga. Resultatet vart eg likevel godt fornøgd med. Oppskrifta kan du finna hjå Ruth, men mange andre som har denne i bloggen sin også.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...