tirsdag 14. april 2009

"Sommerdag"









I dag er det første sommardagen, ifølgje primstaven. Primstaven er snudd i dag og datoen syner 14. april. Primstaven eg har tatt bilete av, er laga på skulen av eldstedottera mi då ho gjekk i 5. klasse. Her hjå oss har sola skine frå ein aldeles skyfri himmel i heile dag, vi har verkeleg kjent på kroppen at det går mot varmare tider. Kva høver vel då betre enn å visa fram løparen "SOMMARDAG" på ein dag som denne? Mønsteret er AnnAKa sitt og er sydd i originalstoffa. Sjølve kua er handapplikert, elles har eg brukt frihandsquilting inni rutene og i rammene rundt. Løparen er alt gjeven vekk til søstera mi som bur på garden der eg vaks opp.
Mønsteret viser at det skulle syast på teksten "Ha ein fin sommardag" over kyrne, men eg valde å ikkje gjera det, synes løparen vert meir ein heilårsløpar utan denne teksten.

5 kommentarer:

Niko sa...

Kjempefin "Dagrosduk"

KRØLLEMIKKEL sa...

Kjempefin løper. Denne har jeg lyst til å sy. Kjempefin blogg.

BellaDonna sa...

Nydelig løper, jeg har stoffpakken til den liggende-gleder meg til å sy den. Så flotte naturbilder du har tatt. Ha ei fin helg!

mimouna sa...

Så koselig løper. Herlig ku-applikasjon!

shygirl sa...

For en herlig løper! Utrolig fin! Den som kunne sy slikt. :))
Takk for kommentar i bloggen min. :-)
Ha ei flott helg. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...