søndag 29. mars 2009

"Toras påskeløpar"




Har sydd ferdig "Toras påskeløper" som er eit av dei siste mønstera frå AnnAKa. Manglar nokre knappar til pynt, men dei får eg kjøpa på veg til påskeferien på hytta. Løparen har eg lagt på bordet i stova, men den skal få vera med på hytta neste helg den også. Eg har applikert rundt figurane med handsaum og så har eg frihandsquilta i ramma rundt og det lyse partiet i midten.
Likar ikkje å frihandsquilta, men øving gjer meister, så eg synes heldigvis det går betre og betre for kvar ting eg må frihandsquilta.


5 kommentarer:

Melis sa...

Åååå den ble sikkelig fin :)

Anne Grete sa...

Denne ble flott!
Ha en fortsatt fin søndag.

Tonemi sa...

Sååå søt:-)

Ove sa...

HEI. Jeg bare surfer litt rundt for å finne nyttige blogg/web-sider om Quilting. Min kone quilter og jeg blogger.

Fin side forresten.

Ove

http://www.minkonequilter.blogspot.com/

Tino sa...

Kjempefin løper.
Ønsker deg en fin påske!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...