tirsdag 17. april 2012

GODE FORMÅL




I fjor på denne tid strikka eg 2 lappeteppe til sjukehuset i Okhaldhunga i Nepal.  Sjukehuset ligg langt oppi fjella og vintrane er kalde.  Jorunn i Bergen samlar inn teppe og sender til Kristin og Erik Bøhler, som jobbar på sjukehuset.  Babyar som vert fødde på sjukehuset, får eit teppe med seg når dei reiser heim.  No har eg strikka ferdig eit teppe til og denne gongen har eg brukt opp Sisu restegarnet mitt.  Måtte supplere med nyinnkjøp av eit par nøster for å få nok.  Dette er ein vinn - vinn situasjon;  eg får brukt restegarnet mitt til noko fornuftig, og ein liten baby kan halda seg varm og god.  Rutene er strikka i rillestrikk og er ca 15x15 cm.  Utanpå teppet har eg hekla ein omgang med fastmasker og deretter ein liten pyntekant.
Har du lyst å lesa meir om dette prosjektet, kan du lese om det her.  Teppet mitt må no liggja på vent til hausten før eg kan senda det, for no skal Kristin og Erik pakke saman før sommaren og dei dreg ikkje attende før i slutten av august.


50-øringen er snart historie.  I forbindelse med dette har Kreftforeninga oppfordra til å samla inn 50-øringar og støtta det viktige arbeidet dei gjer.  Vi har hatt ein liten innsamlingsaksjon i heimen, og med stort bidrag frå yngstejenta sin sparekasse har vi funne fram 264 myntar som no er gjort klar og er på veg til banken i morgon.  Oppfordrar alle som les dette om å gå på innsamlingstokt i heimen -  kvar einaste 50-øring tel.

3 kommentarer:

Torunn sa...

For en flott ting å strikke!! Og teppet var jo også kjempeflott!

Wenche/chawo sa...

Nydelig teppe som kommer til å varme godt for en liten baby og i dag skal også jeg ta en tur i banken med 50 øringene,for å støtte en viktig sak.

Ann Jorunn sa...

Flott, fargerikt slumreteppe:)

For mange år siden jobbet jeg som aktivitetsleder på et aldershjem og da masseproduserte vi slike tepper. De eldre storkosa seg med å strikke lapper og så sydde jeg og en annen ansatt teppene sammen og hekla rundt kanten.
Jeg har to slike tepper og de varmer godt:)

Ha ei god helg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...